Moomin.

Jag och Loke låg och kollade på Mumin i över 4 timmar igårkväll 😂 Vi måst ju ladda upp inför sommarens bravader. Vi har ju tänkt åka till Mumindalen i samma veva som vi besöker Stockholm. 

Har kollat massor på resor men man blir it klok. Viking eller Silja. Övernattning på hotell eller ej... Ja jisses. Jag är ju medlem i Viking line så det blir säkert billigast, känns som man måste boka snart om man inte vill hamna på sämsta hotellet. Vi vill ju bo på Caribia med äventyrsbad och sånt. 

För två år sedan besökte vi ju Kolmården, förra året Astrid Lindgrens Värld och i år drar vi utomlands 😂 Suomilandi och Mumindalen. 

Då kanske Morris får chansen att utöka sin samling på muggar också. 


Det har hunnit bli ett par stycken. Närmare bestämt 13 st. 

Igår när vi kolla på Mumin blev Loke livrädd för Mårran han kröp bara närmare och närmare i sängen. Läskiga Mårran 😁 Mårran muggen har jag faktiskt inte i samlingen, men massa andra färgglada godbitar ❤️

I sommar är jag bjuden på Muminträff i Pajala 😂 där kan man byta muggar med varandra. Låter hel galet. Vi får väl se om jag åker dit jag har ju inga direkta  dyrgripar i min samling. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0