Men tjena!

Det var ett tag sedan, nu är jag inne på semestervecka 2 och vi har redan hunnit halva Sverige runt. Första semesterveckan var vi ner till Sthlm och hälsa på pappa och C. Vi hann även med en snoa till Göteborg. 

P har ju bara 2 veckors semester så det gäller att ligga i. Vi har hunnit besöka Junibacken, Universeum och Liseberg. 
Jag tror nog Universeum var bäst. På Junibacken hade dom dock inrett ett lekrum/utställning med Mumin. Lovely! Sen hade dom en uppsättning med Mumin 2 gr om dagen. Morran in paradise 😉

Jag har ju bjudit på en massa bilder på min instagram Carolinevnilsson kika in där om ni vill. Bjuder även på några här. 







Sådär ja! Annars så lirar vi Pokémon Go jag och kidsen. Vilket spel, vilken grej. Vi är lyriska hela högen och har helt plötsligt fått ett gemensamt intresse.

Hittade dock inga speciella pokémons på semestern. Kanske för att man knappt hade tid att traska med telefonen i högsta hugg 😜

Idag är planen att traska ut till skogs och kanske hitta några blåbär. 

Från det ena till det andra så blir jag så fruktansvärt irriterad på människor som från den 1 augusti börjat tjata om att NU ja nu är det höst! Vafan?! Augusti är och kommer alltid vara en sommarmånad. Juni, juli, augusti. Har ni inte hört Sommatider? Så skit på er! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0