2016 lider mot sitt slut.

Nu ska vi snart välkomna 2017, året då jag fyller jämt 30 år. Helt sjukt vad hände med tiden. Man känner nästan av en liten 30 års kris. Fast å andra sidan why? Jag fyller 30 år, har tre barn, en underbar man och ett fast jobb. Vad mer kan man begära? Jag har ju allt som betyder något i livet. Lyckliga jag ❤️
 
2016 har varit ett himla simpelt år, fort har det gått, inga större konstigheter utan det har bara flutit på. 
 
Inför 2017 har jag ett nyårslöfte. Jag ska bli ekonomisk. Jag ska inte köpa nåt onödigt, inga impulsiva grejer. Jag ska spara budgetera och jobba på miljonen 😂 Med undantag för en dag på hela året när jag faktiskt får shoppa och det blir på Gekås. Jag och Johanna planerar ju faktiskt att fara tillbaka, men det blir ju inget impulsivt utan det är med i planeringen. 
 
Sedan håller jag ögon och öron öppna för nya jobb eller utbildningar än idag snart 30 år gammal vet jag inte vad jag vill bli när jag blir stor. Jag är alltid öppen för förslag och lärdom. 
För miljonär lär jag knappast bli på det jobb jag gör idag 😜😂 men det är ju ett fint jobb att göra något för andra hela dagarna det känns bra i hjärtat. 
 
Annars finns det väl inte så mycket att skriva. Jag ser fram emot året 2017. Jag ska ut på en fantasisk resa i mars, det blir nog höjdpunkten med hela året. Sen får vi se vad resterande månader har att erbjuda. 
 
HAPPY NEW YEAR FRÅN MIG TILL ER! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0