Onsdag.

Påbörjade ett långt inlägg om julklappar för ca en vecka sen men jag orkade inte skriva klart det så det blev ingen uppdatering. Just nu tycker jag bara att jag jobbar och jobbar förra veckan jobbade jag 7/7 dagar varav 3 natt. Var ledig en natt hemma (igår natt) och nu är man back in business, men jag klagar inte. Cash is king som man brukar säga. Skämt åsido det vankas ju jul och då brukar pengarna på nåt konstigt vis alltid rinna iväg. 
 
Till helgen vankas det utbildning lördag till söndag. Ser fram emot det. Ska bli så spännande då vi ska få genomgå en beteendeanalys. Spännande och skrämmande 😁😂 Vi har fått svara på ett formulär via mail sen till helgen får vi väl domen. 
 
Jag tycker mig känna mig själv ganska väl. Jag och mig själv har kommit varann så himla nära dom senaste ja vad ska man säga tre åren? Allt sedan jag gick på KBT:n. Det gjorde mig till en starkare människa som vågar stå upp för mig själv att fått ha gå igenom mitt förflutna och acceptera det som har varit. Det går liksom inte att förändra bara acceptera och gå vidare. Jag känner mig harmonisk och tillfreds med mig själv och min omgivning, det är befriande. 
 
Jag lär väl få återkomma med resultatet av min analys. 
 
Bjuder på en härlig bild på Freija, Thor och Silas. Den är tagen på höstlovet när vi var i Pajala ❤️ 
 
 
Ha det gott! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0