LAWC.

Igår hade vi en heldag på London abused woman centre. Vi var där mellan 9-17. Så inspirerande och spännande att höra hur dom arbetar här. Det är lite skillnader, mycket som vi kan ta med oss hem och göra något eget utav. Vi träffade så många fantastiska kvinnor igår. Starka. 
 
Vi åt lunch på en väldigt fin italiensk restaurang. Jag åt ravioli en fantastisk sådan här snackar vi inte burk ravioli ;) 
 
Vi åkte taxi flera gånger igår, så konstiga människor med konstiga åsikter eller egna åsikter som inte jag delar. En taxi körde oss helt fel, till andra sidan stan och vi skulle åt motsatt håll men betalt skulle han ha minsann för hela resan.
 
 
Här bor vi ☝🏼
 
 
Här åt vi igår. 
 
Efter den långa intensiva dagen på bara engelska så for jag och några till, till ett nytt shopping mall. Det blev lite shopping och gott kaffe. Det shopping mallet vi besökte igår var mer expensive. Bara flåd affärer ;) 
 
Idag gryr en ny dag med utbildning och besök på två nya ställen.  Både igår och idag har vi vaknat vid 04:00 så dagarna blir långa. 
 
Jag förstår inte hur dom kan ha så himla dålig frukost här 😖 Bara typ bröd och kattpiss till kaffe. Vi har iallafall kaffemaskin på rummet så man kan ta morgonkoppen i sängen. Vi har köpt upp lite snacks och gottis på rummet som vi kan äta istället för den torftiga frukosten. 
 
See ya later....
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0