12-12-12.

Idag är ingen vanlig dag för det är Angelicas födeselsedag hurra hurra hurra!
 
Idag har jag jobbat ett kortpass, sen for vi ut på födelsedagspresentjakt för att hitta något fint till mannens syster. Hon fick ett sminkset med ögonskuggor av oss. Tydligen hade hon själv spanat in precis det igår så det vart ju en toppen present som hon ville ha. Vi for dit och gratulerade henne, fika och kollade på Nitro Circus som Loke fullkommligt älskar. Den ungen älskar fart och fläkt.
 
Här blir det en lugn kväll, ska kika på Arga snickarn och Stalkers ikväll. Denna gång är det Denise Lopez som har en galen stalker efter sig. Kommer ihåg att jag hade någon cd-singel med henne när jag var yngre. Kan ju bli intressant att se. Jag förstår inte riktigt hur människor är funtade som blir sådär besatta av andra människor. Dom kan ju inte ha något annat liv än att förfölja och förstöra för den person dom är besatt av. Dom lever i en dröm värld, en värld dom vill ska vara verkligehet. Hemskt.
 
Påtal om Angelica förresten förra veckan hade Angelica namnsdag och så även Freija som heter det i andranamn. Freija tyckte då att hon skulle få en present, ett läppstift tyckte hon vore bra att få så hon fick ett Lipsyl med bubbelgumsmak/lukt. Lycklig tjej!


Kommentarer
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Jag minns att jag ville vara som Denise Lopez när jag var liten, haha (stalkervarning på mig också kanske) ;) Jag hade dock ingen stor koll på vad hon gjorde på den tiden, men jag tyckte hon var "såååå fin" och så delade vi ju förnamn och allt... ;)

Svar: Hahaha ;)
Caroline Nilsson

2012-12-12 @ 17:08:06
URL: http://familyportrait.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0