Äntligen!

Har ringt ett samtal precis som jag dragit på väldigt länge, men nu är allt satt i rullning och jag ser fram emot nästa år massor! Januari kommer bli en väldigt spännande månad, ni lär få veta mer om det senare, men jag håller allt för mig själv tillsdess. Visst är jag elak, har man sagt A får man säga B liksom ;) men inte det. Hehe. Här är det jag som bestämmer reglerna.
 
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och ett par pepparkakor och njuta av eftermiddagen i sällskap av mina fina troll som för tillfället är mer högt än lågt. Lugn och ro vad är det när man har 2 trollungar hemma.


Kommentarer
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Spännande det låter :) Kan bara önska lycka till (om det behövs eller är till någon hjälp till ditt hemliga projekt ;) ?!)

Svar: Tack så mycket! :)
Caroline Nilsson

2012-12-11 @ 15:46:18
URL: http://familyportrait.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0