Attraherad! 23 nov.

Vi sitter vid middags bordet och helt plötsligt säger min dotter ATTRAHERAD! Jag ser ut som en frågetecken och undrar vad hon menar med det. Jag frågar om hon vet vad det betyder. "Det betyder att man vill ha en puss av någon! och vill man inte ha en puss då stöter man ifrån". -Freija 4 år relationsexpert.

 

Detta hade dom tydligen diskuterat på Förskolan, Freija påpekade även att jag kunde ringa hennes förskolepedagog om jag undrade över något mer. Haha hon är för gullig. Jaja det ska börjas i tid antar jag. Frågar man Freija så är hon Attraherad av en pojke i hennes grupp. Hon skulle alltså vilja ha en puss. Jag tror vi får hålla ett öga på tösabiten, vem vet vart detta slutar.



Kommentarer
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

HAHAHAAH! fan va härlig hon är!! :D

2012-12-09 @ 14:55:45
URL: http://familyportrait.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0