Det brinner!

 
 
Bilder tagna av mig
 
Låg inne i Lokes rum med vädringsluckan öppen och tyckte att det luktade rök. Sekunderna efter
hör jag brandbilarna. Det luktar rök hemma hos oss, vädringsluckan är såklart stängd nu men det
luktar iallafall och portdörren går inte att stänga för snön som är ivägen.
 
Nu har dom stängt av vägen hem till oss så mannen och barnen  åkte hem till farmor, för dom
kunde ju inte parkera bilen här ute. Läskigt när sånt här händer, tur att inga människor kom till
skada fysiskt, men jäkligt tråkigt såhär innan jul ;( Otäckt.
 
Bilder från min Instagram. 
 
 
 
 


Kommentarer
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Usch va hemskt! :(

Svar: Ja riktigt otäckt!
Caroline Nilsson

2012-12-18 @ 13:02:59
URL: http://familyportrait.blogg.se
Bismillah

Bilderna ser ut som att det kommer från en film

Svar: Tack, det tar jag som en komplimang. Himla trist dock att två familjer fått sina hem tagna ifrån dom :(
Caroline Nilsson

2012-12-18 @ 22:46:22
URL: http://quraninswedish.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0