En nyfunnen vän.

Freija och Loke följde med pappa till farmor i eftermiddags när dom kom hem berätta hon väldigt glad i hågen att hon spelat ett spel, ett spel med gubbar! (Fia med knuff för att vara exakt). Hon spelade det med min lillebrors vän Nemo eller Robin som han egentligen heter. Freija var så glad och påpekade att hon och Nemo faktiskt måste vara kompisar nu. "Han är min vän nu, han ville ju att vi skulle spela, 2 gånger spelade vi" Vem vann frågade jag? Jag vann engång och Nemo vann engång. Hela kvällen tjatade hon om sin nyfunna vän. Så söt!
 
Nu är även lillbruden bjuden på nyårspartaj med raketer hemma hos den häringa Nemo på 21 jordsnurr. Tror minsann att lillan får bjuda med sig mor och far på det lilla partajet också och lillebror såklart! Här ska snyltas nyårsfyverkerier, så då vet ni det! Ses på nyårsafton brorsan och Nemo :D


Kommentarer
Mirella

Hej! jag hittade din blogg och den är verkligen super bra. bläddrade lite runt dina inlägg och fastnade. fortsätt så :)

Svar: Tack så mycket! :)
Caroline Nilsson

2012-12-29 @ 12:14:46
URL: http://mirellas.se
Vanilla - mamma till Lilla hjärtat ♥

Haha, vad gulligt! :-)

Sv: Vad tråkigt att ni inte fick en lugn och mysig julafton, hoppas att det blir bättre framöver!

Kram

2012-12-29 @ 16:27:42
URL: http://byvanilla.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0