Fredag.

Idag fick jag sovmorgon till 09:00, sen hoppade jag i duschen och vi begav oss mot storstaden. Det var väl planerat att det skulle shoppas, men hem kom jag med två fjuttiga påsar från Åhlens. Till mig själv en parfym och ett gelelack. Till Freija en tunika. Fick en parfym i julklapp också den luktade fantastiskt men jag kunde inte hålla mig ifrån att köpa den jag köpte idag för den var så billig. Nedsatt från 395 kr till 197 kr. Nu kan jag ju variera i doft så jag inte luktar likadant varje dag, man vill ju inte bli less. Bägge parfymerna är från Escada. Fick den första av P i julklapp, Tack älsklingen
 
Inatt drömde jag att jag var i Danmark och köpte dockskåpsmöbler på någon stor second hand butik. När jag frågade vad det kostade svarade hon 400 DK det var dyrt tyckte jag, men sen hittade jag massor med andra fina dockskåpsmöbler som jag köpte iallafall. Helt sjuka drömmar man har alltså. Haha. På senaste tiden har jag inte ens engagerat mig i det där dockskåpet, kanske kallar det på mig i drömmarna.
 
 
Ja här ser ni ju i bild hur det ser ut, stökigt och inrett i kaos.
 
I Eftermiddags ringde dom och frågade om jag kunde jobba på nyårsafton. Icket! Här har man jobbat och gått ann hela julen. Nyår vill jag då faktiskt fira med familjen. Dessutom jobbar jag natt den 1 Januari så jag tycker faktiskt att jag med all rätt och gott samvete kan vara ledig just den dagen.
 
Ska fortsätta på min årsresumé jag håller på med, den kommer upp någongång under helgen. Jag har påbörjat en men funderar på att göra en ny, har kommit på ett bättre upplägg.
 
Kram♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0