God jul!

 

Nu är den här, den efterlängtade julaftonen. Jag smög upp vid 05:50 för att i största möjliga tystnad försöka dra på mig kläderna utan att väcka någon. Jag jobbar ju idag. När jag var vid moment täckbyxor sticker Loke ut näsan från sitt rum och undrar vart jag är påväg. Strax därefter tittar två nyfikna ögon ut från Freijas rum och ett glatt tjohej "tomten har varit här och lämnat paket i min säng!!" Sen gick hon in till Lo så öppna dom sina morgonklappar tillsammans. Jag vinka hej då och lämna mina fina där hemma och begav mig mot jobbet och nu är jag här. Idag är det inte fullt lika kallt ute "bara" 28-. Nu önskar jag er alla en riktigt god jul. Ta hand om varandra, låt barnen få en vit jul och tryck i er mycket god mat och annat smaskens. Kram Caroline.

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0