Hallelujah Hallelujah!

När jag knatade ut från jobbet för en stund sen hörde jag änglarna sjunga Hallelujah Hallelujah i kör. Nu har jag checkat ut för i år och återkommer den 1 Januari 2013. Såå skönt, denna gång är det verkligen välförtjänad semester. Jag har aldrig i hela mitt liv lidigt av trötthet så som just nu. Dock känner jag mig en smula piggare idag, kanske ledigheten som hägrar i kroppen, man vet liksom vad som väntar.
 
Kollade precis V75. Vi fick ju en Harry boy som gick av stapeln igår. 6 rätt utan utdelning. För 7 rätt vann man ynka 205 kr så det var ju ingen inga toppen vinster iallafall.
 
Läste mitt årshoroskop för 2013 på jobbet idag. 2013 verkar vara mitt år om man ska tro på vad som skrivs i Hemmets Journal. Bra på den ekonomiska fronten, kanske ett jobb byte, jag skulle satsa lite mer på mina intressen och även kanske börja jobba med det. Man kanske skulle avancera fotograferingen då? Gå några kurser, eller nåt. På kärleksfronten verkar allt hålla sig stabilt och kärleksfullt. Ska man lita på detta kan det ju inte bli annat än bra eller? Dessutom är ju mannen född i samma tecken så det blir väl dubbel tur och lycka ;) Känns fint. Ekonomiskt vi kanske blir rika som troll det kommande året.
 
Kidsen tjatar om att vi ska köpa raketer, snacka om att bränna upp pengarna. Då köper jag hellre god mat och gör en fantastisk nyårsmiddag som jag njuter av i sällskap med familjen. Sen kan vi vid tolvslaget snylta på någon annans uppbrända stålar och bara sticka ut huvudena genom fönsret ;)
 
 
Bjuder på en bild på min lilla snyggis från julafton. Hon fick massa hårgrejer.
 
 


Kommentarer
Alice - bilderbyalice

Hejhej, tipsar om min lucka 20, där tävlar man om ett valfritt smycke. kanske behöver du något fint till nyår?
http://bilderbyalice.se/2012/december/lucka-20-2.html#comment
Massa förlåt om du inte gillar sånahära kommenterar!

2012-12-27 @ 17:29:20
URL: http://bilderbyalice.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0