Jag och skuggan.

 
Jag och skuggan tog en promenad på kvällskvisten varken jag eller skuggan är särskilt promenad rutinerade så den raska takten kändes i benen. Ser ni det ser ut som skuggan har tappat armarna ;)
 
Och ja, jag har kastat flaskorna, gjorde det påvägen ut. *High five-ar med mig själv*
 
Alltid när jag har jobbat dag känner jag mig så otroligt pigg när jag kommer hem från jobbet jag får liksom myror i kroppen och vill göra massor med saker. Det är som att batterierna är fyllda när jag kommer hem från jobbet egentligen borde det väl vara tvärtom. Jag gick upp 06:00 imorse och knatade strax därefter till jobbet. Att gå upp tidigt är inte min starka sida. Gillar sovmornar men dom är få i det här hushållet.
 
Snart är det Morden i Sandhamn. Kidsen sitter och kikar på film i soffan just nu och ska snart gå och sova. Man får vara uppe lite längre när man inte har en plikt som kallar :)
 
Kram♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0