Julemys.

 
Idag har jag köpt julklappar till kärleken min, valda med omsorg. Varför är det så svårt att köpa presenter till sin kärlek? Jag var verkligen ute i sista sekund med hans julklappar men jag är så nöjd detta är något han vill ha och tycker är kul att få. Dessutom köpte jag dom hemma på byn så jag har bidragit till våra små fina affärer som vi har här hemma. Annars är jag lite av en förädare och handlar gärna i stan.
 
Nu på eftermiddagen har jag och mannen kuckilurat i köket medan barnen har städat sina rum, vi har slagit in alla oinslagna paket. Skämmigt att mannen är bättre på att slå in klappar än mig ;) Haha. Jag lovar att en treåring slår in presenter bättre än mig.
 
Idag har vi massor med minusgrader närmare 30 strecket. Det är sådär lagomt burrigt ute. Tur man har en varm bil, och slipper gå så långt när man ska in i affärerna, nu är vi färdigshoppade för i år.
 
Imorgon efter jobbet är det uppesittarkväll som gäller. Vi har laddat upp med uppesittarpaketet, två bingolotter och två julharryboy. Här hoppas vi nämligen på att kamma hem storvinsten. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0