Känsligt!

De senaste veckorna har jag inte sminkat mig alls och nu denna vecka festade jag till det lite och drog på mascara men jösses, jag måste vara allergisk mot den. Jag får så jäkla ont i ögonen, dom känns jätte tunga och trötta såfort mascaran åker på. Antingen har mascaran blivit gammal super fort eller så är jag allergisk på riktigt. Känns ju kul. Finns det några mascaror för känsliga ögon? Någon som vet...
 
Jäklar vad det snöar ute nu, det riktigt vräker ner från himlen så här lär vi inte kunna se dom omtalade stjärnfallen som jag hörde om på nyheterna. Himlen är tjock av moln och påvägen ner full av flingor.
 
 
 


Kommentarer
Cassandra, mamma till Josefin och Lexus

Hej! Kan inte du mejla mig massa fototips? :) behöver massa tips för vill börja fotografera ordentligt igen :) fotar typ bara med mobilen just nu :/

Svar: Har mailat dig :)
Caroline Nilsson

2012-12-13 @ 23:01:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0