Kom på en sak!

Idag är det den 16 December, det innebär att det är prick en månad kvar tills jag fyller år. 26 trötta gamla vintrar, haha. Man kanske skulle skriva en önskelista då både mamma, pappa, brorsan, mormor och mormors karl läser bloggen så ni vet vad tant önskar sig ;) Gå ihop vettja då kan ni nog alla spara en krona eller två fem personer delat i mina fem önskningar kan inte bli så fasligt dyrt.
 
• Liksom tidigare år står en Volvo XC90 högst på önskelistan.
 
• Tullisar, gärna med tillhörande vas! Det brukar alltid bli en massa tullisar och 0 vaser, det funk it!
 
• En resa för två vuxna och två barn till Thailand eller Los Angeles välj själva. Thailand är nog billigare.
 
• Ett hus gärna enplans med stor trädgård med närhet till skola/förskola och centrum.
 
• Ett Nikon D7000 kamerahus.
 
Ja det var väl det... sen är ju pengar alltid kul. Känn ingen press jag vet hur svårt det kan vara att slå in en hel bil i paket. Det viktigast är att bilen står parkerad här utanför på den stora dagen den tillhörande nyckeln kan däremot  slås in i ett litet paket med snöre runt om. Tack på förhand!
 
 
Bjuder på en gammal bild på er älskade underbara
dotter, syster, bonusdotter & barnbarn.
PUSS PÅ ER!
 
 
 


Kommentarer
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Haha små önskningar du har på födelsedagen ;) Du känner kanske inte att trettioårsåldern är värd att firas lika stort ;) Eller då kanske du önskar dig ett slott, en prins och sjutton hästar i ett stall ;)

hahahaha! :D
Hoppas du får någonting av det du önskar, annars skickar jag ett kort med tulpaner åt dig dränkta i tulpanparfym. ^^ (Det lär ju finnas?) ;)

Svar: Man fyller bara år engång om året tycker man ska önska sig rejält när man endå är i farten. När jag fyller 30 kanske jag är miljonär då får dom igen... då bjuder jag på 30 års partaj i solen ;) eller en kryssning till Tallin beror på hur snälla dom är i år villsäga.
Man ska behandla andra så som man själv vill bli behandlad ;) Mormor tex önskade sig förbrukningsvaror och det fick hon, så då borde jag ju få det jag önskar mig också, haha.
Caroline Nilsson

2012-12-16 @ 22:02:23
URL: http://familyportrait.blogg.se
Johanna

Snygg du är <3

Svar: Thank you! Har haft häcken full på senaste och kom på nu när du skrev att jag inte svarat på ditt sms. Sorry! Men ang bilderna så ska jag kolla upp det, är du ledig på Tisdag em? Ska dejta Lovisa med kids då! Tänkte om du kunde hänga på? :)
Caroline Nilsson

2012-12-16 @ 23:03:19
URL: http://johanaj.blogg.se
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Hahahaha, fan va skön du är!! Om farmor önskade sig förbrukningsvaror, och vad gav du då henne? Toalettborste? Tandborste? Tandkräm? Mjölk? ;)

Åh du är så givmild som erbjuder en Tallin kryssning, jag ska hålla uppsikt efter rabattkuponger. Det brukar ju dimpa ner i brevlådan titt som tätt ;) Så slipper du stå för hela kostnaden menar jag. ^^

Haha.

Stor kram på dig!

Svar: Mormor om jag får be ;) Hon fick en korsordstidning, kaffe och 2 nagelbehandlingar vid valfritt tillfälle. Hemskt fina presenter om du frågar mig och nöjd så in i bomben blev hon också! Så nu förväntar jag mig att mina önskningar får i uppfyllelse också, annars blir mormor Torsk på Tallin! Är hon inte vänlig kanske jag lämnar tanta där ;) Skämt åsido. Fast min pappa och bonusmamma kan jag nog inte förvänta mig mkt av då jag mitt i all stress glömde av bådas födelsedagar trots att jag blev påmind, pappa ringde mig en vecka senare och fråga om jag inte hade glömt nåt ;P Stackars pappa ;(
Caroline Nilsson

2012-12-17 @ 09:05:44
URL: http://familyportrait.blogg.se
Lollo

Klockren önskelista ;)

Svar: Ja det gäller att bre på medan man kan ;)
Caroline Nilsson

2012-12-17 @ 09:48:29
URL: http://Lsodersten.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0