Kommentarer.

 
Visst är det kul med kommentarer i bloggen, men inte när typ varannan kommentar innehåller reklam om bloggar hit och dit eller den klassiska "Fin blogg kolla in min" Då har personen ifråga i princip kollat på headern och sedan kommenterat första bästa inlägg i hopp om att jag sedan ska kika in hos denne för att lämna en kommentar tillbaks med ungefär samma ord. Vad tusan är vitsen? Jag läser bloggar som jag följt i åratal, det är sällan jag hittar en ny blogg och fastnar för den och ännu mer sällan jag fastnar för att läsa någon snyltblogg som bara är ute efter kommentarer och massa läsare.
 
Det roliga är ju att dessa personer kanske får många läsare just den dagen dom har terroriserat andra bloggar med dessa kommentarer men nästa dag är det ingen som går in på bloggen ifråga iallafall.
 
Ska man kommentera tycker jag att man kan göra det ordentligt. Kanske kommentera något som står i inlägget jag har skrivit, eller liknande. I mitt inlägg med videon där Freija sjunger har jag fått 4 kommentarer, 4 reklam kommentarer kika in i min blogg yada, yada, yada. NEJ TACK!
 
Kommentera gärna, men reklam klarar jag mig utan!
 
Komiskt att det undertiden jag skrev detta inlägg, kom ytterligare en sådan kommentar.


Kommentarer
Linnea- Blev mamma som 17åring

Jag hatar också reklam-kommentarer, får ofta att personer har startat frågestunder, varför skulle jag vilja fråga en främling en massa frågor? När jag aldrig tidigare varit in på bloggen :S

2012-12-27 @ 18:25:46
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se
Lovisa

Hehe då ska jag verkligen terrorisera dig med reklam ;)

Ja, vi får synas nästa år! Ska kolla lite om när Alva ska ha barnkalas, då h

2012-12-28 @ 12:49:36
URL: http://wemakeafamily.blogg.se
Lovisa

Haha skulle skriva en kommentar men vet inte om den råkade skickas iväg ;) hann då inte skriva klart!
Måste iaf kolla när Alva ska ha barnkalas så hoppas jag att ni vill komma :)

2012-12-28 @ 12:51:29
URL: http://wemakeafamily.blogg.se
Anonym

sv: Ja visst blir de !:D och så sitter ögonskuggspaletter på plats hela dagen lång :)

2012-12-28 @ 16:53:55
Matilda

sv: Ja visst blir de !:D och så sitter ögonskuggspaletter på plats hela dagen lång :) oj glömde skriva min adress på första kommentaren!! Och håller med dig om alla denna reklam folk gör, man blir så trött !

2012-12-28 @ 16:54:43
URL: http://matiildablom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0