Lucia 13 December.

 
Då kommer någon där, jag vet nog vem det är saaankta luuuccciiia, sankta luuuccccia.
 
Idag är det Lucia. Freija är lämnad på förskolan för årligt luciatåg utan föräldrar som sagt(!) Loke vill inte gå till förskolan så i skrivande stund är han och jag påväg hem till gammelmormor för att morgonlussa. Där är minsann mamma också välkommen ;) haha jag är inte bitter! Är det inte i Sunes sommar eller Jul som Rudolf hojtar något om att "Det är tradition och traditioner håller man sig till" Hur som helst så instämmer jag fullkommligt med Rudolf han är så klok så klockorna stannar den mannen.
 
Men nu ska vi inte vara sånna, nu önskar jag er alla en riktigt mysig lucia.
 
Update från min mer kunniga lillebror Rudolf talar om beslut inte traditioner men det ger jag fan i. För jag tror minnsann att herr Rudolf är precis lika traditionsenlig som jag, så det så!  ;)


Kommentarer
Johanna

Helt sjukt att inte föräldrar får vara med. Det är ju liksom därför de lussar!

2012-12-13 @ 09:58:42
URL: http://johanaj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0