Maria Wern.

 
Kollade på en Maria Wern film igår innan jag skulle sova. Då slog det mig att det är ju för tusan Gustav från Svensson Svensson som är polischef. För mig är han bara Gustav, Gustav som gillar att kolla på Scooby doo och är väldigt mån om att familjen ska hålla samman. Det är ungefär samma med Beck. Peter Haber är Sunes pappa det är Rudolf, klantiga, underbara Rudolf Andersson. Det passar sig liksom inte att dom ska ha seriösa roller där mord och annat jäkulskap är innblandat. Dom är ju komiker iallafall i mina ögon bara komiker! Såfort jag ser dom går det igång i huvudet på mig och scener ur sunes jul och svensson svensson spelas upp haha.
 
Förövrigt var filmen jag såg väldigt bra. Maria Wern - Drömmar ur snö.
 
Min gamla klasskompis var med i den. Hon blev mördad. Tur att det bara var på film. Hon är himla duktig, hon har varit med i flera svenska filmer. Kul tycker jag, hoppas få se henne i fler roller framöver.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0