Mormor!

Igår ringde min mormor mig, hon tycker att jag svär för mycket i bloggen, jag som har så himla fint ordförråd behöver väl inte använda så många svordomar. Jag förstår inte riktigt vad hon pratar om, jag tycker mina svordomar i bloggen är rätt oskyldiga eller. I inlägget om Kalle Anka svor jag, yes i did, men så himla mycket svordomar är det väl endå inte? Mormor ska minsann få se på svordomar...
 
Helvetes jävla skit, fan, helvete, satan.... osv. HEJ MORMOR!!!!
 
Mitt nyårslöfte får väl bli att utesluta svordomar helt i bloggen då, fast ärligt talat vad tycker ni? Är det mycket svordomar? Ibland behövs dom ju, hur ska man annars kunna uttrycka sin ilska. Kära hjärtanes nu har.... Hur ilsket låter det liksom? Eller Jäää Gävelborgslän... eller fööörbandslåda!
 
Kärlek till dig Mommo!


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Hihi , inget ja tänkt på iallafall :) då har ja nog mera på min blogg :) så ge inte lilla mormor den adressen :) god jul på er :)

Svar: Hehe God jul till er också, jag jobbar hela julafton i år, men slutar iaf 16:30 så jag hinner förhoppningsvis hem till tomten och julmiddagen :D
Caroline Nilsson

2012-12-21 @ 22:33:48
URL: http://www.liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0