Onsdag.

 
Igår fick jag en julklapp av h*n jag är kp (kontaktperson) åt. Hade även köpt en present till h*n. Detta var sista gången vi sågs för i år, nästa gång vi ses är det 2013.
 
Angående branden igår, tänkte mycket på den igår. Vilken tragedi. Stackars familjerna som blir utan hem och nu när julen står för dörren. Jag känner verkligen med dom. Tänk om man kunde göra något för dom. Vet inte alls vilka som bodde i huset, men jag hoppas att dom har nära och kära som stöttar dom och finns där för dom. Detta som inträffat önskar man ingen. Barnen var lite oroliga här hemma, samtidigt som dom tyckte att det var lite spännande allt som hände utanför fönstret, det hör ju inte direkt till vardagen att sånt här inträffar och det ska vi ju vara glad för. Det är i sånna här situationer man ska vara glad över det man har. Det finns dom som har det mycket värre just nu.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Lina - mamma till Wilma & Wiola

Ja de va bilder på barnen ja hade tänkte mig :) nä har inte sett nån uppdatering på Facebook av din blogg .. Eller så har ja nog it bara tänkt på de :)

Svar: Hehe okej, men vi ska nog kunna styra en fotografering. Jag fotar helst utomhus då ljuset inte är de bästa inomhus, sen tycker jag det blir mer avslappnat utomhus när det gäller barn :) Fotade ju Lovisas barn för ett tag sedan och då var vi ute. Men de beror ju helt på vad du vill ha :) Jag kan då inte fota något innan jul här för jag jobbar från och med imorgon till nästa Fredag.
Caroline Nilsson

2012-12-19 @ 14:28:24
URL: http://www.liniz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0