Promenad.


Mannen har släpat runt oss på promenad nu två dagar på raken. Idag gick vi en sväng och avslutade med en kaffe och sockerdricka på mormors jobb. När vi nästan var hemma utbrast Loke "Jag pyser, jag är knäckt!" haha. Två glada och förväntansfulla barn ser fram emot fyrverkerierna. Själv ser jag fram emot middagen som nalkas hemma hos mammsen. Det är något magiskt med nyår inte lika kravfullt som julen. Ett avslut på något som varit och ett nytt år med en ny början tar vid.
 
Vi kan bara själva bestämma hur vi vill att året ska bli bladen är tomma och vi kan fylla dom med precis vilka fäger vi vill. Mitt 2013 ska bli lika färgrikt som regnbågen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0