Sjukt effektiv.

 
Jag kan inte minnas senast jag var såhär effektiv. Har städat hela lägenheten, putsat kaklet i köket, diskat, vikt tvätt, slagit på en ny tvätt, och sist men inte minst har vi pyntat granen! En stund var det lite panikartat här hemma vart fasen är julgransmattan? Vem har tagit julgransmattan? Men den hittades efter lite efterspaningar. Phu... Granen kan ju inte stå grön och grann rakt på golvet heller.
 
Barnen tyckte det var kul att klä granen, det är första gången dom hjälper till, annars har jag alltid gjort det i smyg medan dom sover, så har dom fått se den på morgonen då dom stigit upp. Vi har värsta minigranen barnen tyckte att såhär liten var den minsann inte förra året, antar att dom börjar växa ikapp den ;) Nästa år måste vi köpa oss en ordentlig gran kanske en riktig.
 
Ikväll ska jag försöka slå in dom sista julklapparna har dom inpulade i diverse skåp så det gäller att hitta alla och få dom inslagna, men jag vågar inte lägga dom under granen före dan före dopparedan, annars lär dom bli uppslitna av två nyfikna troll här hemma.
 
Ikväll är det sista avsnittet av Så mycket bättre det ska jag se tycker det har varit en himla bra säsong tidigare säsonger har jag bara zappat förbi då jag inte har gillat dom men i år satte dom huvudet på spiken. Darin och Uggla har varit favoriterna från första avsnittet jag såg. Ja jag vågade erkänna det Daaaarin! Hans röst alltså han är verkligen imponerande, så duktig och det kan man inte sticka under stolen med. Vad tycker ni om årets säsong?
 
Kram på er!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0