Tjejmys.

 
Igår när Loke hade gått och lagt sig hade jag och lillan tjejmys. Vi målade naglar och satte nagelstickers sen våfflade vi lillans hår och gjorde tjusiga frisyrer. Super mysigt och lillan tycker om att bli ompysslad. Mitt i nagelmålningen ber hon mig klia henne i örat. Haha.
 
Innan lilleman gick och la sig fick han också målade naglar. Blå naglar med en stjärna och ett hjärta. Tyvärr fick jag ingen bild på hans fina naglar men det kanske kommer om det inte har försvunnit. Jag tycker nagellacket försvinner mycket fortare på barnnaglar än exempelvis mina egna, men dom är ju så små och mer aktiva i lek och stoj. Å andra sidan är ju mina naglar väldigt i farten dom med. Det är diskvatten och allt möjligt slitsamt. Ikväll tänkte jag ta mig tid för mina egna som är super korta men något ska man väl få till, hoppas jag.
 
Igår fick vi en inbjudan till Nyårsmiddag hemma hos mamma. Det tackar man ju inte nej till. Dock hade vi ju redan handlat för våran egen nyårsmiddag men den får vi äta ikväll istället. Mums!


Kommentarer
Lovisa

Så snygg! :)
Det är ju kul för barnen när man gör något tillsammans, behöver inte va nå speciellt heller :)

Ska bara kolla upp lite datum om kompiskalas :) jag hör av mig!
Gott nytt år på er!

2012-12-30 @ 21:41:28
URL: http://wemakeafamily.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0