Torsdag.

Idag sätter det igång, bauta jobbveckan. Börjar 16:15 i eftermiddag. Har hunnit med ett par ärenden på morgon så nu är 1 av 3 grejer fixade inför mitt "stora" projekt 2013. YEAH! Så jäkla glad så det finns inte.
 
Freija är så himla stolt över sina hål i öronen hon pratar om dom hela tiden om hur stor hon har blivit sen hon fick dom och när hon börjar skolan kommer fröken tycka att hon är sååå duktig. Haha. Hon är för söt. Igår när hon kom hem från farmor sa hon "Farmor tappade inte ögonen" Sen kan man ju ta hål i tungan och ögonen också sa hon "Jag tror jag ska göra det" Eh.... sakta i backarna nu lilla gumman! Här blir det inga piercingar på många herrans år. Det vill jag då lova. Hoppas att det inte är modernt om 15 år. Fast då är det väl något ännu mer extremt som är på tapeten, det kommer ju alltid nåt nytt.
 
 
 
 


Kommentarer
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Hehe okej, jaa många som sprayar och målar i olika färger.. men känner jag mig själv rätt så skulle jag lessna, lika bra att behålla den som den är :) Men fint är det att våga på sig lite färg också såklart. Trist att du bara gömmer dina då :P

Okej, vad roligt att få fota :) Tar du ute eller inomhusbilder?

Svar: Gömmer dom ju för att jag är rädd att dom ska gå sönder :) Någongång kanske dom kommer upp :) Jag vet inte ännu vad det här paret vill ta för bilder, men jag fotar gärna utomhus tycker det blir finast och mest avslappnat dessutom blir det mer "unikt" än att fota framför en någon färgad bakgrund. Gäller dock att hitta dom bästa fotoplatserna med vacker omgivning.
Caroline Nilsson

2012-12-20 @ 14:30:31
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0