Tredje advent.

Då är det bara en Söndag kvar sen är det julafton.
 
Idag har det ordagrant varit en riktig pissdag. Allt som har kunnat har jävlats till max och varför i hela friden har Coop slutat med mina favorit grönsaker i frysdisken, som om inte resten vore nog liksom. Denna dag blev som en repris av gårdagen jag har städat, tvättat och grejat... KUL SÖNDAG!
 
Nä nu ska jag gå på Coop och köpa en glödlampa så man ser nåt i Freijas rum för just nu ser man inte mycket när man städar där inne. Ska bädda rent i trollens sängar sen har jag nog gjort mitt för den här helgen. Imorgon vankas det jobb hela dagen lång. Kul inlägg va? Märks det att jag är en smula irriterad?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0