Fredags snackisen.


Instagrambilder veckan som gått...

Jag har tänkt börja med en ny grej här i bloggen nämligen Fredags snackisen. Eftersom
detta är en blogg med inriktning foto så skriver jag ju inte så mycket text, men jag tänkte
att en dag i veckan kan jag ju skriva lite mer och då tänkte jag FREDAG skrev ju en lite
längre text förra Fredagen och nu tänkte jag fortsätta på samma spår varje Fredag.

Som jag skrev förra veckan så har Freija haft lite smyginskolning på nya avdelningen
Kotten som hon ska börja på till hösten. Idag fick jag till och med hämta min stora tös
från Kotten, hon hade varit där på förmiddagen.

Nationaldagen har passerat, och såhär två dagar senare sitter Freija och nynnar på
nationalsången medan lilleman sjunger Ja må han leva...

Vädret har inte varit det bästa den senaste tiden. Regnet har öst ner från himlen och
det påminner mig så väl om vilken vädermänniska jag är, jag är beroende av bra väder
blir otroligt negativt påverkad av detta regnrusk och humöret sviktar, men visst är det
väl märkligt att vi fått så himla dåligt väder och kallt är det i JUNI månad. Vi får väl
hoppas att sommaren kommer hit till oss också.

I helgen vankas det jobb för mig igen. Jag får ihop 3 av 4 helger den här månaden då
midsommarlotten föll på mig i år. Känns ju lite trist att behöva jobba när kärleken och
kidsen är hemma på helgerna men det kommer sämre jobbtider så man får vara glad
sålänge jobben varar. Denna helg jobbar jag dock långa turer så familjen kommer nog
undra om jag rymt hemifrån ;)

Igår tog jag och Kidsen bussen till stan för att möta upp pappsen då han slutat jobbet.
Planen var shopping till mamman, men jag hittade absolut ingenting. Är det inte märkligt
det där? När man inte är ute efter något så finner man hur mycket som helst men när
man väl är ute efter något så finner man ingenting. Det var i alla fall skoj att åka buss
tyckte barnen, det hör ju inte till vanligheterna numera.

Trevlig helg alla fina



Kommentarer
Jenny

Men så roligt! Till veckan har jag inget planerat måndag o tisdag. Men sen kommer syrran hem o så ska jag jobba en dag.. hur passar någon av måndag eller tisdag för dig?:)

2012-06-08 @ 21:06:33
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Jenny

måndag kanske? funkar runt 13 tiden för dig? William brukar sova mellan 10-12. ska vi vara hemma hos oss ute eller vill du vara någonannanstans?:)

2012-06-09 @ 20:09:01
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Shopaholic ♥ Blivande mamma till Tre!

sv; men usch, skönt att det gick över iallafall. Händer så skumma saker med kroppen när man är gravid, och jag är väl mest rädd att svimma när jag är ute med barnen eftersom att det kommer så plötsligt och man går runt med de "svimfärdiga" känslorna mest hela tiden som det är.

2012-06-10 @ 10:56:52
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Fotograf Malin Sundin

RE: så lite så :) haft en bra helg?

2012-06-11 @ 10:25:12
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Fotograf Malin Sundin

RE: skönt att du har helg nu :) några planer för den? min helg var super, lugn och skön som avslutades med fotbollsmatch!

2012-06-11 @ 10:34:44
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Fotograf Cecilia Möller

Sv. Tack! Det var kul att fotografera också.

2012-06-11 @ 11:13:05
URL: http://ceciliamoller.blogg.se/
Fotograf Malin Sundin

RE: låter trevligt :) jag har inte mycket planerat alls faktiskt!

2012-06-11 @ 11:31:10
URL: http://malinsundin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0