Fina tjejor.




I Fredags hade Lina och Dessi kokat ihop något. Jag skulle vara klar och
redo på avfärd klockan 17:30. När vi for iväg så hamnade vi i Piteå. Där
bjöd tjejerna mig på trerätters och deras trevliga sällskap. Det var länge
sen jag skrattade så mycket, vi hade verkligen super kul. Det var nästan
så vi undrade vad tusan dom hade blandat i våra glas vi drack ur ;) haha.

Efter den enorma middagen så for vi på bio. Dessi trodde hon hade bokat
biljetter till ett sorgligt drama, men en bit in i filmen var det ju en skräck-
film. Vilket passade mig perfekt älskar sånna filmer. Dessi och Lina var
rädda genom hela filmen tur att "mamma" satt i mitten inte de minsta
rädd. Ändå gången jag ryckte till var när dom två ryckte till och tjoade.

Vi hade verkligen en super kväll är så glad att jag har dessa fina vänner.
Tusen tack för allt!

♥ KÄRLEK TILL ER♥



Kommentarer
dessi

haha ja jävlar vad rädd jag var hela filmen... huvva! men bra var den.

2012-05-06 @ 19:24:27
URL: http://dessib.blogg.se/
Lina

Tack själv för en superduper trevlig kväll! Nu gäller de bara att vi kommer på nån anledning till att göra om det igen!! ;)

2012-05-07 @ 20:31:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0