Extern hårddisk.

Igår köpte jag en ny extern hårddisk 2 tb. Så den kommer rymma massor av bilder.
Min gamla externa är ju proppfull med bilder, tror jag måste göra en liten rensning i
den då jag lagt in alla bilder jag tagit på den, även dåliga och suddiga bilder som
bara tar plats och inte kommer till användning. Dom bilderna tar ju bara massa
onödigt utrymme. Just nu sitter jag och tömmer 3 minneskort, som har legat och
väntat på att bli överförda alldeles förlänge.
 
Det har inte blivit mycket fotande på senaste, då tiden inte har funnits till.
Intresset till att fota går också väldigt mycket upp och ner, finner ingen inspiration
i all stress jag lever i just nu. Det stressas åt höger och vänster man ska vara
glad om man hinner med sig sjäv och familjen. Det viktigaste i livet.
Men jag vet att intresset och inspirationen kommer tillbaks.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0