Lillebror 8 år.

 
Idag är det minsann ingen vanlig dag för det är min älskade lillebrors 8 årsdag
HURRA HURRA HURRA!
 
Igår satt jag och mamma och pratade om vad vi gjorde för åtta år sedan. Jag hade precis
kommit upp till Älvsbyn från Stockholm för att hälsa på mammsen. Att någon lillebror skulle
hinna titta ut under min vistelse där var väl inte planerat egentligen men tänka sig bara
en dag efter min ankomst så gick vattnet och lillebror var påväg, 2 veckor för tidigt.
Tidigare på kvällen hade vi spelat Bingolotto, och när mamma satt i badkaret
så föll dom första snöflingorna.
 
Strax efter att lillebror kom till världen så flyttade jag upp till norr. Det kanske är lillebrors
förtjänst att jag är där jag är idag. Jag älskar dig lillgrabben fast du kan vara lite tvär
imellan åt, men vet du jag kommer aldrig glömma när jag kånkade runt dig i min famn
och skrålande This little light of mine. Eller hur du som bebis sken upp som en liten sol
och blev lugn när vi dunkade W.A.S.P I wanna be somebody för dig.
 
Grattis på födelsedagen älskade du!
Vi ses i eftermiddag, då hoppas jag du bjuder storasyster på tårta men det blir
inget kånkade och skrålande det är du för stor för nu.
 


Kommentarer
Ellen

Fin bild!!

Svar: Tack så mycket! :)
Caroline Nilsson

2012-10-12 @ 19:41:11
URL: http://epicellens.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0