Lomannen.

 
SHYYY!


Kommentarer
Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Jag kan inte kommentera inlägget nedan (vet inte om min dator är knäpp eller om kommentardelen är knas), så jag skriver här istället.

Känn inget tvång på att du "måste" skriva. Givetvis är det superkul att läsa text, men jag tappar alltid motivationen när jag tvingar mig själv till att göra något som jag egentligen inte har lust till.

Och ärligt! Dina bilder talar ganska bra för sig självt. Och vad är det man säger, "en bild säger mer än tusen ord?" Så i ditt inlägg här, har du runt tusen ord enbart genom bilderna .

KRAM!

Svar: Tusen tack för din fina kommentar. Jag kommer ju inte att tvinga mig själv att skriva utan jag kommer skriva mer när jag vill och när jag känner att jag har något jag vill skriva om. Vi får se hur det blir, inget påtvingat med lite mer text här och där :) Det ska ju vara roligt att blogga :)
Caroline Nilsson

2012-10-08 @ 20:56:07
URL: http://familyportrait.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0