Valborg.

 
Det blir långt mellan gångerna här numera. Jag är inne i en jobbvecka just nu så jag gör inte mycket annat än att jobba, sova och umgås med min fina familj. Idag är det ju valborgsmässoafton, vi blev bjudna på god middag hemma hos barnens farmor och farfar, så himla uppskattat när man jobbar natt. Att slippa tänka på matlagningen gör ju att man får mer tid till att umgås. Efter middagen så för vi upp till stallet och kikade på majbrasan, och klappade några små ponnys. 
 
Förresten älskar bilden på mig och lilleman, vi busar och han kör spiken när jag pussar på honom ;P
 
Helgen passerade i rasande tempo, det var en kväll med barnledighet den tillbringade vi ihop med ett gäng vi håller väldigt kärt (systrar och bröder). Sen på Lördagen vankades det ju loppis i Arcus, jag och mamma konstaterade att det var lika jobbigt att vara där utan barn som med. Sånna där stora loppisar är helt enkelt inte våran grej så till hösten stannar vi nog hemma, likaså nästa vår ;) hittade iallafall två klänningar och ett Super Mario spel till Freijas Nintendo DS.
 
På Söndagen besökte vi en mindre loppis, dock utan vidare framgång vad det gäller fynd. Sen så blev det middag  hos mamma. Alla förutom jag och Eddie åt fiskpinnar jag och Eddie lyxade till det med en burk pilgrimsmusslor i hummersås (haha jaja en burk fiskbullar) fiskbullar är sjukt underskattat, det är ju riktigt smarrigt. Har alltid gillat det mer än fiskpinnar :D 
 
Just ja sen så dog jag skodöden i Söndags också, men det kan vi ta i ett annat inlägg. 
 
Puss & Kram!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0