Ang fotografering.

Hej allihopa!
 
Har på senaste fått massor med frågor om fotograferingar innan jul och tyvärr kan jag inte ta på mig några fotograferingar alls för tillfället. Som ni kanske minns så har min dator umgåtts med två små barn och mina usb-portar har sagt upp sig, eller dom fungerar IBLAND. Men det tar alldeles för lång tid för att fixa med större fotograferingar så som det är nu. Jag hoppas vara på banan igen ibörjan på Januari. Lovar att hålla er uppdaterde. Tyvärr passar inte mitt minneskort i minneskortsläsaren på datorn heller så för tillfället finns inga lösningar.
 
Hoppas ni har överseende. Kramar.


Kommentarer
Felicia - Konstverk och mammaliv.

Btw, blogga lite om graviditeten. :D Om du har något att säga, haha. Vilken vecka du är i, hur du mår.
Hur har det gått förresten med de där illamående-banden du vet, från Clearblue? Recension tack ;-)

Svar: Absolut det ska bli! :D
Caroline Nilsson

2013-12-11 @ 19:54:02
URL: http://feliciasbebis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0