Då vare dags.

Tre, två, ett, noll - TAGNING - Rulla bandet.... NU KÖR VI!
 
Hej, hej hemskt mycket hej och välkommen till min gamla blogg igen.
 
En månad i skymundan har gjort mig gott! Men nu är jag back in business. Ja några vidare business är det väl inte för det är inte många korvören som trillar in för alla ord som skrivs här vill jag lova men kul är det och det är ju ett härligt intresse just att få skriva rad efter rad sida upp och sida ner.
 
Många utav inläggen som skrivits under den gångna månaden är raderade. Dom var inte ämnade för omvärlden utan mest skrivna för egen del och egen vinning. Är det några inlägg som ser konstiga ut kan det vara för att jag har klippt bort vissa rader som var privata, men väldigt mycket är även sparat och det kan ni nu ta del utav under Januari och Februari månad. Ja mina vänner, ovänner och annat löst folk enjoy!
 
P.S Läs alltid mina rader med en nypa salt!
 
/Caroline
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0