God natt 2.

Nu sitter jag här igen, min andra och sista natt. Idag har jag inte varit någon rolig människa. Jag har sovit hela dagen och kvällen med undantag för middag och hämta barn på förskolan. Attans så trött jag har varit! Men det blir väl så då man varit vaken 26 timmar utan en blund. Inatt är iallafall arbetsmiljön en smula trevligare. Soffan är på plats, tvn fungerar och det ser ganska normalt ut, så som det ska och jag känner mig grymt utvilad.
 
P väckte mig 20:40 han trodde inte att jag sov så det blev snabba puckar. Raffsa ner grejer som jag skulle ha med mig till jobbet i en ica-kasse och springa.
 
Igår natt åt jag en coop-pizza. Trodde det var en Vesuvio men tji fick jag då det var en peperoni/feferoni och jösses vilken magkatarr och halsbränna jag fick. Det var inte kul att uthärda dom sista natt-timmarna. Men nu har det gått över efter att jag fått sova all trötthet ur kroppen.
 
Imorgon går jag av natten, och sen jobbar jag vanligdag/kväll helg. hade gärna varit ledig då jag jobbade förra helgen också, men vad gör man? Det är bara att gilla läget.
 
 
 
Här ser ni två miniatyr bilder på hur det såg ut igår natt på jobbet och hur det ser ut idag. Bilden är tagen ur samma vinkel. Det blev så fint med ljusa tapeter.
P.S Jag hann läsa ut hela Mia Skäringers första bok igår natt. Duktigt ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0