Hälsat på gud!

 
Idag har jag sovit till klockan 11:45 sedan hämtade jag barn på förskolan och därefter ett besök hos mormor medan P besökte ams. Sen tog vi en långpromenad hela familjen. Vi gick runt kyrkan, och Östermalm. För engångskull gick vi faktiskt in i kyrkan också, hejade på gud, kikade i gästboken sen sa jag och Freija hej då gud och så fortsatte vi vår promenad. Vi gick och funderade på vad vi skulle äta till middag. Loke ville ha blodpudding, det ville ingen annan. Jo jag hade för all del kunnat äta det men istället kom vi överens om hemmagjord pizza och pizzasallad. P gjorde pizzan och jag salladen. Det blev himla gott. Såndär sallad håller ju dessutom upp till en vecka i kylen så nu har vi sallad hela veckan. Perfekt till morgondagens blodpudding också.
 
Jag ska alldeles strax krypa till kojs. Jag jobbar ju inatt så jag tänkte få mig ett par timmars sömn här på eftermiddagen/kvällen också innan det är dags att traska iväg till arbetet. Nu jäklar pågår det nedräkning efter denna natt är det bara en natt kvar sen är jag ledig!!! ;D Äntligen efter en veckas jobb på raken.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0