Halvtid.

När klockan slår 02:00 innebär det halvtid här på jobbet. Då har jag jobbat lika länge som jag har kvar.Vad konstigt det var att jobba föregående natt när inte Piteå Tidningen kom. Man har ju som milstolpar under natten som man räknar ner tiden med. Olika tidpunkter då man utför vissa uppdrag så kommer inte tidningen på Söndagar och hela rutinen går i krasch. Skämt åsido.
 
Den 28/2 har jag haft bloggen stängd i en månad. Det kanske är dags att öppna upp den på månadsdagen. Självklart raderas då alla "privata" inlägg. Det är skönt att skriva av sig, men jag har kommit på att jag kan ju faktiskt ha en låst underblogg som jag hade förut, där jag skriver mina privata inlägg. För ibland så händer det något som man kanske inte vill dela med hela internetvärlden då kan det vara skönt att skriva av sig. Bara den här månaden tycker jag har varit jätte skön man behöver inte alls tänka på vad man skriver utan bara låta fingrarna flyga över tangentbordet och skriva från hjärtat rakt ut. 
 
Tjillevippen!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0