Hello Sunshine!

 
Men vilket underbart väder. Närmare 10 plusgrader och sol. Jag har tagit en kaffe på balkongen och njutit i fulla drag medan mamma har varit ute med kidsen och åkt skidor i Lomtjärn en sväng. I natt vankas det jobb igen, min sista jobbnatt på det här schemat sen är jag "ledig" i 10 dagar från och med den 2 Mars.
 
Senare i EM ska vi ta tag i den där klädbeställningen men Freija har inte kommit hem ännu hon är fortfarande ute med mormor, Loke kom hem lite tidigare pga en liten olycka.
 
Igår la jag upp en massa saker på Facebook köp och säljen och de mesta blev jag av med ganska omgående. Iallafall kameragrejerna och en väska. Här näst ska jag sälja ett objektiv, men det tänkte jag sälja på Tradera då jag såg att dom låg ganska bra till i kurs där just det objektivet fick man rätt mycket för så det är ju värt att låta det bli budgivning där så man inte får något skambud någon annanstans.
 
Vi hade stor rensning här hemma igår. Vi for på soptippen två gånger och tömde skräp så hittade vi ju då en massa som även kunde säljas, en liten vårstädning/rensning kanske man skulle kunna kalla det.
 
Nåväl, vi hörs senare!


Kommentarer
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Yes, är ju inte fy skam ;) Så lätt att nya hittar hit då. Så tycker det är en perfekt grej dom börjat med :)

Jo precis :) Kroppen hinner ju säkert inte riktigt med då den drar ihop sig så fort heller.. men får man inte så mycket så är det ju lättare att dom bleks bort litegrann så :)

Svar: Ja mina är då helt borta och det gick fort, dom var kanske inte så djupa eller vad man ska kalla det :)
Caroline Nilsson

2013-02-27 @ 19:11:29
URL: http://idamli.blogg.se
Vanilla - mamma till Lilla hjärtat ♥

Ja, vad härligt att det börjar bli lite vår i luften nu! :-)

KRAM

Svar: Verkligen, solen har så fina effekter på välmåendet :)
Caroline Nilsson

2013-02-27 @ 20:12:23
URL: http://byvanilla.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0