I´m free to Friday!

 
Ja som rubriken lyder nu är man ledig tills på Fredag. Imorgon tänkte jag fara på vuxen-barn med kidsen tror jag. Jag ska höra om Lova och hennes troll ska dit. Gillar inte riktigt att fara dit själv är som roligare att fara dit med någon man känner. Imorgon är det ju Alla Hjärtans Dag också. Jag och P fick ett fint alla hjärtans dagskort av Freija igår som hon hade knåpat ihop på förskolan.
 
Påtal om förskola när jag hämta barnen igår så låg Freijsan under en filt på soffan med Ulrika sittandes bredvid som klappade henne på huvudet. Freija var trött och hostig. Ja det tror väl jag det när man stiger upp före fan 04:30. När vi kom hem blev det mys i soffan iväntan på middagen och efter maten så somnade Freija med mig i sängen till 19:30. Att Freija somnar bredvid en det händer INTE ofta så man får passa på att njuta när tillfälle ges. Jag har dock jätte svårt att sova med mina barn. Jag ligger bara där och dumglor på dom kan inte sluta titta och förundras över vilka vackra barn jag och P har skapat. Det är ren och skär magi. Små fulländade individer.
 
 
Idag är det dock full fläkt på båda två. Ingen trötthet här inte och hemma från förskolan har dom fått vara.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0