Hade varit kul!

 
Åh vad jag hade velat söka till nästa säsong av Farmen, men det går ju inte. Jag kan inte vara borta från mina trollungar en hel sommar jag skulle nog seriöst dö inombords om jag skulle behöva vara borta sålänge från dom och sen skulle jag hela tiden gå och tänka på att jag ger dom men för livet genom att bara vara borta sådär jätte länge hux flux för en jäkla tävlings skull, men om Farmen finns om några år när barnen är större ja då skulle jag kunna söka. När dom förstår vad jag pysslar med och vart jag tagit vägen.
 
Man kan ju inte springa runt på en gård och leka gammeldags när man har två små barn hemma det känns oansvarsfullt iallafall för mig, sen vad andra gör det bryr jag mig inte om. Jag är ett stort fan av Farmen. Har inte missat ett avsnitt på hela säsongen. Tycker det är så mysigt om man bortser från alla intriger, själva sysslogörat på en farm är mysigt att man får jobba och slita och lära sig nya saker. Dessutom får man ju vara ute mycket i naturen och arbeta. Är det månne gömd en liten bondmora i den bloggande föredetta sthlmaren?


Kommentarer
Emma - 20 år och nybliven mamma

Jag tycker precis som du, att Farmen är oerhört mysigt om man bara bortser från alla dessa intriger.

Det mysigaste är nog filmupptagningarna på små djurbebisar som diar på sina mammor, tycker jag! :-D

Svar: Det är ju så enormt vackert miljön och allt där dom spelar in. Tänk att få bo sådär iallafall en sommar eller så :)
Caroline Nilsson

2013-03-01 @ 17:28:29
URL: http://emmahlk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0