Nu fåre va nog, ja re fåre!

Idag ska något stort hända hemma hos Nilssons!
 
Vi ska beställa kläder, jaha tänker ni nu, vad är det som är så himla bow wow yippie yo yippie yay med det då? Jo det ska jag berätta för er. Jag tänkte ta min lilla laptop. Krypa upp i soffan, kalla på mina små trollungar be dom sätta sig tätt intill på varsin sida sen ska vi tillsammans bege oss ut på cybershopping och investera i varsin vår/sommar garderob till trollungarna. Ja inte en stor otymplig garderob då utan kläder som man kan sätta i garderoben, men man brukar ju säga så att man ska skaffa en ny garderob, hur konstigt det än låter.
 
MEN... till saken hör att jag tänker låta dom välja HELT fritt vad dom vill stoppa i sina shoppingkorgar. Vi ska se på hela urvalet av BARNKLÄDER alla kategorier och trollungarna får välja fritt. Mamman ska vara tyst, jag ska inte säga ett ord. "Det var fint, den var snygg, Åh så tjusig" - MAMMA TYST!! Det ända jag får göra i detta projekt är att glatt lätta på plånboken efter trollungarnas val.
 
Och ja vi har en budget. Dom får handlar för lika mycket var så där får jag säga till. Jag får säga stopp när båda har handlat för lika mycket. Det ska vara rättvist, sådant är viktigt.
 
I'm so excited, and I just can't hide it
I'm about to lose control and I think I like it.
 
Nog för att min "control" över kidsens kläder är lika med 0 redan nu här hemma dom klär på sig precis det dom vill. Be vare mig väl om jag skulle plocka fram nåt då blir det andra bullar!
 
Nåväl, jag återkommer med en uppdatering när vi gjort slag i saken.
Toddilooo!


Kommentarer
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Åhå, det låter riktigt spännande :) Det inlägget vill jag ju ta del av.. nämen sedär, såg precis i skrivande stund att du låst upp bloggen :D Perfa! Då väntar vi på ett inlägg då ;)

Svar: Yes efter en månad med låst så känns det som att det räcker, nu kör vi på som vanligt igen :)
Caroline Nilsson

2013-02-27 @ 10:56:13
URL: http://idamli.blogg.se
Emma - 20 år och nybliven mamma

Åh vad härligt!
Jag hoppas på att vi läsare kanske kan få ta del av vad de väljer, tollungarna! :-D

Svar: Absolut! Men det inlägget kommer om någon dag, har massor att stå i just nu men jag kan ju hojta till när det sker :)
Caroline Nilsson

2013-03-01 @ 17:30:18
URL: http://emmahlk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0