Strategi.

Jag sitter och klurar på något vettig strategi som ska göra att jag orkar hålla mig vaken i 24 timmar från och med imorgon klockan 07:00.
 
Alternativ 1. Jag går och lägger mig super tidigt ikväll så jag är riktigt utvilad när jag vaknar. Dock är nackdelen att jag då kanske är jätte trött när natten står för dörren för att jag gick och la mig jätte tidigt.
 
Alternativ 2. Jag går och lägger mig vid 00:00 och går upp som vanligt klockan 07:00 kommer sannerligen vara dötrött natten igenom då också.
 
Jag kan verkligen inte komma på en enda vettig strategi för att inte vara dötrött. Jag jobbar ju 07:00-12:00 imorgon. Vilket innebär att jag måste hämta hem barnen vid 12:00 när jag slutar. P kommer hem ca 17:00 då kan jag gå och lägga mig och vila fram till 20:30. För att sedan gå på nattskiftet 21:00. Haha. Ja det är ju bara just denna natt som bli knepig då jag jobbar en dag tur plus natt. Natten efter kommer ju bli precis som vanligt när jag har fått sova på dagen.
 
Jag har iallafall laddat upp med stört sköna böcker inför min natt månad. Två st av Mia Skäringer och en utav Ann Söderlund. Härliga kvinnor båda två som sätter huvudet på spiken i skriftlig form.
 
Tänkte fara på Vuxen-barn klockan 12 men innan dess skulle jag behöva hämta en bok på Apoteket den av Ann Söderlund. Jag köpte den för 15 kr på Köp och säljen på Facebook.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0