Tisdag.

Åh så rastlöst det blir av att gå hemma ändå. Det cirkulerar ju en massa sjukdomar på byn nu och jag är livrädd för att få hem någon utav dom nu. Det är snart bara en vecka kvar tills min operation och det vore för jäkligt om jag skulle bli sjuk. Idag skulle vi egentligen till Vuxen-barn med Lovisa och hennes barn men då hade lilla Alva åkt på magsjuka be vare mig väl!!! Så där blev det minsann ingen dejt!
 
Imorse hade NÅGON gjort stopp i toalatten. Vattnet gick upp till kanten och vad gör P? Jo han pressar ner proppen ännu mer och tjurar över att det inte släpper. Så det hela slurtade med att jag ordnade upp den där proppen själv. På med en fryspåse och ner och gräv... jorå jag hitta både dasspapper och en tom dasspappersrulle där nere när jag grävde runt. Nu kan man återigen utföra sina behov! Herregud det säger sig väl själv att proppen bara sätter sig hårdare om man pressar med toaborsten, nä man får minsann ta tjuren vid hornen och stoppa ner handen i härligheten.
 
Tack och Adjö!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0