Gårdagens.

 

Här ser ni tre bilder tagna med nya kameran. Dock är vi inte riktigt överens gällande inställningarna men övning ger färdighet. Bilderna är tagna i dåliga ljusförhållanden. Har inte hunnit testa kameran utomhus ännu, men den får plats i fickan så det lär bli mer impulsiva bilder än förut. Dock lär det ju aldrig bli samma kvalité som det blir med en vanlig systemare men förhoppningsvis dugligt. Man har blivit lite kräsen med åren. Känns som att ingen riktigt slår den gamla D3000 och D5100:an som man var van vid.
 
Såhär ser kameran ut. En Nikon J1. Bilden är från min Instagram. Ni får hålla utkik fler bilder lär komma upp så småning om, vi måste bara lära känna varandra lite bättre jag och N.
 
 
 


Kommentarer
Linnea- Blev mamma som 17åring

Men vilken söting till kamera ♥

Vad kul då får vi peppa varandra! Jag har varit sugen på att skaffa gymkort men man vill ju precis som du säger tillbringa så många timmar med barnen som det bara går så på kvällarna då ska det tränas här hemma (får se hur pigg jag är imorgon när jag kommer hem från jobbet kring sju, idag har jag ju varit ledig) haha!

2013-01-27 @ 21:16:13
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0