Krypa till kojs.

Idag har jag varit ledig och nu är det bara ett arbetspass kvar sen är det helg! Härliga tider. Idag klockan 15:00 var jag iväg på ett spännande möte och spikade att det kommer ske något bra i april. Jag är i ett lyckorus just nu och vill bara att månaderna ska susa förbi så vi har april här nu. Fast först får det gärna bli Mars för då firar vi ju ett år som gifta och det största av allt våran underbara prinsessa fyller 5 år. Tiden lär dock gå ganska fort till april. Våren kommer det blir ljusare ute och man har som vanligt massor att göra så man lär nog inte märka av att tiden går sakta. Ja jag försöker intala mig det iallafall att tiden ska gå fort ;)
 
Fick en tidig födelsedagspresent av mannen idag. Mysbyxor/mjukisbyxor med döskallar på. Lovely! Om 2½ timme är det dock han själv som fyller år och hans present ligger i ett skåp och väntar tills imorgon. Han har varit duktig och gjort tårta här på kvällen medan jag har degat i soffan framför tvn, men på Onsdag är det min tur att fylla år så då får väl jag göra tårtan ;) Om jag nu ska ha någon tårta villsäga. Finns ju annat gott man kan bjuda på.
 
Nä krypa till kojs var det! uppdaterar med bilder imorgon.


Kommentarer
fie.blogg.se

Oh.. döskallemjukisar vill jag också ha. Vart har han hittat dom?

Svar: På Gina Tricot i Luleå :)
Caroline Nilsson

2013-01-10 @ 23:13:50
URL: http://fie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0