Sicken odör!

När jag var hos doktorn så skulle han ju givetvis hitta någon puls nere i fötterna också. Det var kallt ute idag ca 30- så jag hade pälsat på mig rejält med strumpbyxor och grejer. När jag satt i väntrummet så hade jag ju mina varmaste vinterskor på mig och jag kan ju säga att det kändes när jag tog av min skorna. Fy bubbland vilken odör! Stackars läkare som fick lukta på den tåbiran! Skämdes en smula, kan jag ju säga. Men hur många tar av sig skorna i väntrummet liksom är ju inte mitt fel att jag fick sitta där på övertid och svettas om fötterna ;P
 
Sen när jag skulle göra EKG så var jag ju återigen tvungen att plocka fram mina stinkbomber till fötter... ja jag säger då det mycket ska man behöva vara med om. Tror jag ska ta mig ett bad och ge mina fötter lite kärlek ikväll. Såhär kan vi ju inte ha det. Men jag säger som Lina, tur att inte läkaren var värsta ung hunken, haha. Detta var en herre i sina bästa år, precis sådär lagom gammal som sett det mesta och luktat på det mesta redan så han var nog van ;) Ja det är till att bjuda på sig själv ibland...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0