Förra veckan.

Det finns så mycket kul att uppdatera om så jag vet inte vart jag ska börja. I förra veckan gjorde vi massor med kul och busigt med vår lilla familj + mamma och Lilla E. Man skulle kunna säga att vi är en smula impulsiva ;) Men vad tusan som mamma sa "Fler skulle våga vara lite mer impulsiva, oj så mycket roligare livet blir" och jag håller med henne till punkt och pricka. Det var länge sen man skrattade så mycket som vi fått göra i veckan och helgen.
 
Vi var ju till Skellefteå och Lilleputtlandet förra Onsdagen. Det var precis lika kul som förra året. Påvägen hem åkte vi förbi Byske camping och havsbad, jag har aldrig varit där förut men nog lär vi åka dit någon mer gång under en längre tid, där fanns ju massor att sysselsätta sig med. Ang våran helg så tror jag att jag får göra ett helt eget inlägg om det. Den var så speciell så den förtjänar ett eget inlägg ;) haha.
 
 Lite instagrambilder från förra veckan. Jag har även bilder i kameran som kommer upp. Jag jobbar ju min sista vecka nu innan semestern så det finns inte så mycket tid för datorn och blogg. All vaken tid utanför jobbet spenderas med familjen. Men jag antar att bilderna ovan iallafall är "nya" för någon för alla följer nog inte mig på Instagram. Bilderna är från Sikfors, Lilleputt, Arnemark och Byske.
 


Kommentarer
Såååå Aaanonym d bara gåår

Å herre jessus damen på bilden i mitten på nedre raden......VÄSKAN??Märke?Modell??Ja allt berätta.....måste bara ha en sån ja meeeee!!Såå schnögg!

Svar: Herregud, det är ju den senaste från Chanel det ser väl vilket modelejon som helst ;)
Caroline Nilsson

2013-07-03 @ 22:01:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0