Min Lillkille.


 
Vanligtvis brukar jag ju fota i raw, och det ska jag också göra men bilderna som kommit upp här ikväll är vanliga jpg bilder för att jag har provat kameran hela dagen. Ja jag kanske ska säga det min tokiga man kom hem med en ny systemkamera till mig! En Canon jag som har varit Nikon men man kan ju ändra sig numera har jag en Canon eos 7D! Helt galet... och sååå mycket att lära men bara provbilderna säger mig att jag och Canonen kommer komma mycket bra överens. Hallelujah jag har världens finaste man♥


Kommentarer
Felicia - Mamma till Melwin <3

Vad har du för optik till? Är så sugen själv! :D

Svar: Mannen köpte till ett 50 mm 1,8 då han vet att jag mest fotar porträtt men jag ska väl köpa något shysst allround objektiv så småning om :)
Caroline Nilsson

2013-07-14 @ 21:13:01
URL: http://feliciasbebis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0