Tjollahopp!


Nu har jag en jobbnatt kvar sen är det heeeelg! Eller ännu bättre jag har en veckas ledigt. Underbart, Jag trodde det skulle bli jobbigt att börja jobba igen men ack så fel jag hade. Det blev inte alls som jag tänkt mig. Sen har jag ju då turen att vara ledig varannan vecka så jag kan inte klaga. I helgen blir det mys med hela familjen + mamma och lillebror. Det blir en helg till i vårat fina tält. Man känner sig lite som en snigel när man har bostaden med sig och bara kan smälla upp det där och då.
 
Sist jag tältade var nog mellan Sikgatan och Ålgatan i Fisksätra. Alltså hundra år sedan. Ja om man nu bortser från förra helgen då. Vilket underbart väder vi har fått hit upp i norr. Det är vi värda efter flera veckor med kyla som ni ner på bilden har man knappt klarat sig utan tjocktröja men nu är det närmare 26 grader varmt. Då får man inte klaga ;) Hoppas alla får en fin helg det ska vi ha!


Kommentarer
Johanna - Mamma till Ella & gravid

Fin som alltid <3

2013-07-25 @ 21:25:40
URL: http://johanaj.blogg.se
Linnéa- Mamma till Ebba och bebis i magen♥

Ja du hade rätt! :D

Oh jag är inne på min sista semester vecka och jag har blivit så himla lat känner jag så vi får se hur det går för mig att komma tillbaka till jobbet sen :P

2013-07-30 @ 09:47:56
URL: http://linneagranstrom.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0